REKLAMÁCIÓ

REKLAMÁCIÓ

Reklamálnia kell az e-shopunkból származó árura? Menjünk bele együtt. Igyekeztünk a teljes panasztételi folyamatot a lehető legegyszerűbbé tenni, hogy az Ön számára a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb legyen.

 

REKLAMÁCIÓ / A REKLÁMUNK LEGJOBB FORMÁJA

Mi egészen másképp tekintünk a reklamációkra, mint a legtöbben. Létrehoztunk egy egyszerű ökölszabályt, amely szerint a panasz a legjobb reklám.

Tudja, hogyan kell jó biztosítási ügynöknek lenni? Egyszerű. Megtudja, amikor fel akarja mondani a biztosítását. A jó és becsületes kereskedőt csak akkor ismered fel, amikor segítségre van szükséged a megvásárolt áruval kapcsolatban, vagy amikor panaszt kell tenned.

Pontosan ezért tudjuk, hogyan kell megközelíteni egy panaszt. Számíthat ránk, hogy mindent megteszünk a lehető leggyorsabb megoldás érdekében. Nem játszunk a törvényes 30 napos határidővel, hanem az első naptól kezdve dolgozunk a panaszon, hogy a lehető leggyorsabban elintézzük azt. A követelés teljes időtartama alatt kapcsolatban leszünk Önnel, hogy folyamatosan tájékoztassuk arról, hogy mi történik az egész ügy kapcsán.

cm

 

A REKLAMÁCIÓRA VONATKOZÓ UTASÍTÁSOK

1. Küldjön nekünk egy e-mail üzenetet - javasoljuk, hogy a lehető legpontosabban írja le a hibát + csatoljon fényképeket.
2. Az üzenetben tüntesse fel a megrendelés vagy a számla számát.


Tudjuk, hogy szeretné telefonon keresztül intézni a kárigényét, mi is ezt szeretnénk. Sajnos ez jogilag még nem lehetséges, és bizonyos lépéseket kell követnie, azaz írásos üzenetet kell küldenie (de telefonon is kérhet konzultációt). Ellenkező esetben nem tudjuk elfogadni a követelést, és ez elhúzza az egész folyamatot, ezért jobb, ha azonnal megfelelően előkészíti az összes dokumentumot, hogy minden zökkenőmentesen menjen.

 

AZ ÖN REKLAMÁCIÓJÁNAK KEZELÉSE

A panaszról készült fényképes dokumentációval ellátott bejelentés kézhezvételét követően a lehető leggyorsabban, általában 2-3 munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kommentálni fogjuk a panasz tárgyát, ne aggódjon, nem fogjuk feleslegesen elhúzni, mindig igyekszünk objektíven és azonnali megoldással kezelni ezeket a dolgokat.


Ha elfogadjuk a reklamációt (hurrá), akkor a kár mértékétől függően az árut a postázási címre kell visszaküldeni - természetesen az Önnel egyeztetve és a mi költségünkre :-) A cím a következő: Chilli Manufaktura, Priemyselná 2871/8, 946 51 Nesvady, Szlovákia.


Ezt követően legkésőbb 7 munkanapon belül új terméket küldünk Önnek, vagy banki átutalással visszatérítjük a pénzét az Ön bankszámlájára. Jogos reklamáció esetén Ön ezen felül jogosult a postaköltségre is.

  

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

Megpróbáltuk leírni a legfontosabb dolgokat. Mindazonáltal, ha bármilyen kérdése van az áru visszaküldésével vagy reklamálással kapcsolatban, kérjük, bármikor forduljon hozzánk bizalommal. Természetesen a teljes Általános Szerződési Feltételek is az Ön rendelkezésére állnak, ahol mindent pontosan megtudhat.

cm

Ing. Ladislav Haris, PhD.
A Chilli Manufaktura alapítója és az élelmiszer-technológia szakértője

Adatvédelmi beállítások

Cookie-kat használunk a weboldal látogatásának javítására, teljesítményének elemzésére és a használattal kapcsolatos adatok gyűjtésére. Harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk erre a célra, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk partnereinknek az EU-ban, az Egyesült Államokban vagy más országokban. Az „Összes süti elfogadása" gombra kattintva kifejezi hozzájárulását az adatkezeléshez. Az alábbiakban részletes információkat találhat, vagy módosíthatja beállításait.

Adatvédelmi nyilatkozat

Mutasd a részleteket

Bejelentkezés